28 Ekim 2012 Pazar

ANNEM...Benim için bu yıl hüzün Eylül ayında başladı...

Benim için bu yıl  hüzün Eylül ayında başladı ve Ekim ayında devam ediyor .
Çünki annemin kaybettiğimin üzerinden Ekim ayının sonun'da bir yıl olacak .Bir yıl ama sanki dün gibi her gün her şekilde aklım'da. Günlük yaşantımın içinde adım attığım her yer'de.
Giritli olmamız.
Anne ve babadan ne gördüysek gelenek göreneklerimizi devam ettirmeye çalışırız .Giritli ailelerde gelinler ve dağmatlara çok büyük saygı  vardır. Güzel geçim olsun istenir.Evlatların arasında asla  ayrım yapılmaz .Kızları çok evcimen yetiştirir anne .Evini çekip cevirsin çocuklarını iyi yediştirsin isterler .Erkekleri ise eşlerine çok saygılı olurlar el üsttünde tutarlar evlerinde her zaman bir düzen vardır.İşte bizler'de böyle bir kültürde büyüdük
Canım annnem  Canm babam onları çok özlüyorum.......
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI İkisi içinde çok önemli bir gündü .Biz 4 kardeşiz her yıl en yeni elbiselerimizi giyinip mutlaka bayrama giderdik.babamı  oradan bize bayraklarımızı alırdı. Her taraf zaten bayraklarla donanırdı.
İşte anneciğim çok değer verdiği  29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI 'nın  30 Ekime bağlandığı  ilk saatlari saat 01:00 de hayata gözlerini kapattı .O gün ben şehir dışında bulunuyordum malesef son nefesinde yanında değildim.Yüzünü açıp öptüğümde o kadar mutlu ve huzurlu görünüyordiki sizlere anlatamam  .Bu gün CUMHURİYET BAYRAMI her zaman mutlu olunmalı der gibiydi .Hani yine anneciğim bize bu günün önemini yüzünün ifadesi ile anlatıyordu ..
29.10.2011  RUHUN ŞADOLSUN NUR İÇİNDE UYU ...Her zaman güzel anılarınla yaşıyorum seni çok seviyorum ...

Hiç yorum yok: