19 Mart 2013 Salı

GİRİTLİ BABAMA MEKTUP

GİRİTLİ BABAMA MEKTUP
Canım babacığım  bu gün içim buruk aramızdan ayrılalı 12 yıl oldu sanki dün gibi bu gün aklıma hep yeni genç kız olmaya başladığım günlerim geldi .Bana İlk öğüdün pencereden bakmak istiyorsan perdeyi ardına kadar aç o şekilde dışarıya bak perdeyi aralı yarak dışarı bakılmaz demiştin . :)Hiç unutmuyorum aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum bir gün o anda dışarı bakacaktım her halde sende iş den döndüğün saatti beni bakarken gördün.Pencereden araladım baktım sandın diye o kadar üzülmüştüm' ki ben artık çok daha dikkatli olmuştum .
Kendimi bilmeye başladığımda ilk sofra kurallarımız ile tanıştım .Kardeşlerim ile birlikte sevgi ve saygı çerçevesi içinde hepimizin çatalı kaşığı bardağı  ayrı önümüzde peçetelerimiz mutlaka olur ağzında lokma varken konuşulmaması gerektiğini hep senden öğrendik .
Büyük babam Girit'den geldikten sonra kahve hane işletmiş babam 16 Yaşında iken Büyük babam vefat etmiş .Bizler büyük babamızı sanki yaşıyormuş gibi saygımızı sevgimizi vermeyi öğrettin . Bizler Sevginin saygının aile içinde ne kadar önemli olduğunu öğrendik .
Şimdi bizler torun sahibi olduk .Aynı saygı ve sevgi ile devam ediyoruz..

RUHUN ŞAD OLSUN  IŞIKLARDA UYU SENİ ÇOK ÖZLÜYOR ÇOK SEVİYORUM ....

Hiç yorum yok: