6 Ekim 2017 Cuma





deniz asigi pelin hanima hazirlanmis kendi siiri ile bir supriz calisma hediye sevgilerle.. 

Dilimde ay tutuldu../..dilsizim 
(akşam şaraba yatıracağım yüreğimi../..yarına bi'şeyciğim kalmaz) korunaklı şiirler yaz bana, sevgilim olmayan sevgili sağanak yağışlı günlerimde sığınacağım bir yer bulunsun bari, şiirlerde bir ev'cağızım olsun üç oda bir salon yalnızlığımı kiraya vereceğim heveslenme, senin için düşlerim başka aklını başından alıp, gezmeye götüreceğim ne güzel gülüyorsun, dudaklarında eski İstanbul resimleri öyle kal lütfen, yüzüme baktığın anın resmini çekeceğim sana söz veriyorum, sen de bana umut ver sonra her şeyi unutup, ülkeme geri döneceğim bende bir hoşum, şarkıların belalı güzelliğine vuruldum o uzak ay'da kaldı onayladığım gülüşler raks eden sevişmelerin çingene zamanındayım, 'gel' desen, gidemeyecek kadar sarhoştur özlemler anlayışımı kaybettim, beni anla karşılığında gözlerimin kahvesinden içireceğim düşe kalka düşledim, son baharım kaldı beni şimdi tutmazsan, dudaklarına devrileceğim oturaklı şiirler yaz bana, sevgilim olmayan sevgili yorgun günlerimde dinleneceğim bir yer bulunsun şiirlerde bari, bir nefeslik yerim olsun '05-izmir havası Pelin Onay

Hiç yorum yok: